این کتاب دقیقا چه کتابی است و چرا لازمه آنرا داشته باشم؟

این کتاب 320 الگو (قالب) تیتر اثرگذار را به صورت طبقه‌بندی شده به شما ارائه می‌دهد که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید الگوی مورد نظر خود را برای محتوا یا متن تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

علاوه بر این برای هر الگو سه مثال هم قید شده و با توجه به مثالهای متفرقه دیگر در مجموع شما بیش از 1100 مثال از تیترهای اثرگذار دارید. لازم به ذکر است که اکثر این مثال‌های از تیترهای واقعی و استفاده شده در فضای مجازی هستند.

در واقع این کتاب یک بانک اطلاعاتی ارزشمند از انواع تیترهای اثر گذار است. کمترین سود داشتن 1100 تیتر اثر گذار طبقه بندی شده در یک مجموعه اینست که ایده‌های تیتر خود را به سرعت پیدا کنید.

آیا این کتاب فقط 320 الگو و 1100 مثال است؟

خیر در کتاب “تیتر قلاب شماست” بیش از 300 واژه قدرتمند طبقه بندی شده نیز در این کتاب جمع آوری شده که می‌تواند به اثرگذار کردن تیتر شما کمک کنید.

20 نکته کلیدی بسیار مهم در هر تیتر هم به شما یادآوری شده تا آنها را در تیتر خود اعمال کنید. علاوه براین در چک‌لیست پایان کتاب مجدد این 20 نکته در آزمون ارسال تیتر از شما سوال می‌شود تا مطمئن شوید هیچ چیزی را از قلم نینداخته باشید.

و 100 شعار برتر شرکت‌های بزرگ دنیا را نیز جمع‌آوری کرده‌ام که به نظر من توجه به هر کدام از این شعارها می‌تواند در خلق ایده‌های جدید به نگارش یک تیتر اثرگذار کمک کند.

این کتاب، چه کتابی نیست؟

این کتاب یک کتاب آموزشی نیست بلکه یک کتاب مرجع است.

اطلاعات کتاب آموزشی یکبار مصرف است. شما بعد از خواند آن می‌توانید از اطلاعات آن استفاده کنید و کتاب را به دیگری بدهید. اما این کتاب باید در هنگام تیتر نویسی در کنار دستتان باشد. به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنم حتما نسخه چاپی کتاب را تهیه کنید.در نسخه چاپی علاوه بر اینکه جستجو راحت‌تر است  جایی هم برای یادداشت‌های شخصی فراهم شده.

البته در ابتدای هر دسته‌بندی تیتر ( انواع تیترها در 18 دسته طبقه بندی شده است) و در کادرهای خاکستری 20 نکته کلید تیتر نویسی را می‌توان جزء قسمت‌های آموشی کتاب به حساب آورد.

مخاطبین این کتاب چه کسانی هستند؟ (این کتاب بدرد کیا می‌خوره؟)

همه کپی‌رایترها (تبلیغ‌نویس‌ها)

همه کسانی که تبلیغات کسب‌وکار خودشان را انجام می‌دهند

همه کسانی که به نوعی در فضای مجازی تولید محتوا می‌کنند. ( مقالات سایت – اینستاگرام – کانال تلگرام یا … )

و هر کسی که دوست دارد تبلیغ و تبلیغ‌نویسی را یاد بگیرد.

یک نکته مهم

این کتاب می‌تونه به شما برای تولید محتوا هم ایده بده

چطور؟

روش معمول اینست که ما محتوای خود را آماده می‌کنیم و سپس به دنبال یک تیتر مناسب برای آن می‌گردیم تا به وسیله آن توجه مخاطب را جلب کنیم. اما گاهی یک تیتر جذاب به ما این ایده میده که میشه بر اساس این تیتر یک محتوا از حوزه کاری خودمان تهیه کنیم.

320 الگوی این کتاب هر کدام می‌تونه یک ایده به شما برای تهیه یک محتوا بدهد. به عبارت دیگه شما اول تیتر محتواتون رو آماده کردید و بر اساس  آن یک محتوا در زمینه کاری خودتون تهیه می‌کنید.

نظر چند تن از اساتید کسب‌وکار درباره این کتاب

نظر برخی از خوانندگان این کتاب

25 صفحه اول کتاب ” تیتر قلاب شماست ” را می‌توانید رایگان دانلود کنید