کتاب پازل کسب‌وکار

سه قطعه از پازل کسب‌وکار

اگر گمان می‌‌کنید کسب و کارتان می‌تواند بهتر از وضعیت کنونی باشد.

اگر تصمیم دارید بهبودی در کسب و کارتان ایجاد کنید و از حضور در محل کار لذت ببرید

اگر فکر می‌کنید کسب و کارتان درچرخه تکرار افتاده است و احساس خوبی نسبت به آن ندارید

و اگر گاهی هم به این فکر می‌کنید که شانس‌تان را در کسب و کار جدیدی امتحان کنید.

این کتاب را درست انتخاب کرده‌اید. این کتاب دقیقا برای شما نوشته شده است.

سه قطعه از پازل کسب و کار، سه اصل مهم کسب و کار شماست که تا بحال هیچگاه به طور جدی به آن نپرداخته‌اید. با یادگیری و به کارگیری آنها متوجه می‌شوید که اوضاع بهبود می‌یابد و کسب و کارتان چقدر جذاب و لذت بخش میشود.

فصل اول کتاب به مساله مشترک اغلب کسب و کارها می‌پردازد. در این فصل بیشتر با مشکلات شغلتان آشنا می‌شوید و اینکه چرا تا کنون موفق نبوده‌اید. ماموریت شغلی، شغل مناسب شما ، استعداد و الگوهای مناسب شغل شما مهمترین مطالب این فصل است.

در فصل دوم به چشم‌انداز، اولین قطعه گمشده اکثر کسب و کارها اشاره می‌شود. اینکه چرا مهم است، تفاوت آن با آرزو و هدفگذاری چیست و چگونه طراحی شود تا بهترین بهره را از آن ببریم، مطالبی است که در این فصل خواهید خواند.

فصل سوم درباره استراتژی، انواع آن و استفاده و ضرورت وجود آن در کسب و کار بحث می‌کند. استراتژی از جمله مباحثی است که در اغلب کتابها تعریف روشن و واضحی از آن بیان نشده. در این فصل با مثال و داستان سعی شده مفهوم این واژه به سادگی برای شما باز شود تا بتوانید به راحتی استراتژی کسب و کار خودتان را طراحی کنید.

آخرین فصل کتاب هم  سیستم سازی در کسب وکار را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه سیستم چیست؟ چه ویژگیهایی دارد؟ مزایای داشتن سیستم و چگونگی سیستم سازی یک کسب و کار را می‌توانید در این فصل پی‌گیری کنید. شاید به جرئت بتوان گفت در سیستم‌سازی به ندرت می‌توانید کتاب و منابع معتبر وخوبی پیدا کنید. تنها کتابی که تا کنون در این رابطه ترجمه شده کتاب سیستم‌سازی اثر سم کار پنتر میباشد که مستقیماً در همین رابطه است.  کتاب افسانه کار آفرینی مایکل گربر هم به این بحث به طور غیر مستقیم  می‌پردازد.

نسخه چاپی کتاب فعلاً موجود نیست اما نسخه الکترونیکی کتاب را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.
برای تهیه نسخه چاپی کتاب در تلگرام  یا ایتا با شماره  09153038153  پیام بگذارید.

نسخه الکترونیکی کتاب سه قطعه از پازل کسب‌وکار